Tuesday, February 1, 2011

.dinner KFK 2010.

sally n fareez  da post da pasal dinner.
aku pon nk post jugak.ehehe
x banyak pon nk cerita.
saja nk tulis gak kan
keseluruhannya dinner ni best.
paling best rasanya daripada dinner KFK yang aku penah join.
tahniah kpd sume mt dan ajk.
tp ade gak part yang aku tacing dlm dinner nih iaitu part acong baca surat.uhuhu
yang tu x bole tahan.



pape pon dinner ni adalah satu simbolik yg ME2010 meletak jawatan.
dan juga berakhirlah program yang dipantau oleh kami.



*skali aku tgk balik gambar ni mcm tangga.ehehe.teringat pearjal pnh ckp jeles dgn me baru sbb dorg boleh amik gmbr cantik, ktorg sgt xsama ketinggian kot nk amik gmbr cantik sama tinggi mcm dorg.uhuhu..*

2 comments:

biharahim said...

mata aku pon bergenang dengan air mata time acong bce surat tuh. sadis. da la memang aku nie dilahirkan dengan ati tisu. :[

yadeinmya said...

uhuhu.kan.sapa yg buat ayat 2 sbnrnyer?