Tuesday, January 4, 2011

.latihan industri.

hye blog.
urm.x caya skang ni da masuk tahun 2011. mgkn sbb aku pon x celebrate o tgk tv pon mase new year.jalani hidup hanya seperti biasa.yang beza nya cuma aku dah pindah kat selangor sekarang ni.hanya untuk 5 bulan.ni sume sebab aku terpaksa menjalani latihan industri (LI) kat sini lah. aku LI kat Putra Infoport,IDEC ,UPM,Serdang. so aku duduk kat uma makcik aku (cikjan) kat bandar putra permai, seri kembangan.
hurm... ni hari kedua aku LI. tapi bosan giler. sebab xde keje pape pon.uhuhu. mgkn mggu ni maseh tade pape. so,sabar lah menunggu keja yg bakal mendatang dengan online.ehehehe.
actually aku pon tatau nak hapdate ape lg. kalo rajen nnt update lg lah.