Monday, December 20, 2010

.disaat aku mencintaimu.

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta..............



http://www.youtube.com/watch?v=VFhqvz8ssJo&feature=related

Saturday, December 11, 2010

.justmissumyfren.

tiba2...
teringat kenangan dolu2
teringat kat seseorg sebenarnyer
yg sgt baek dgn aku
DULU.
masa zaman muda2.ahaha
 slalu abeskan masa cuti dgn aku
abes kredit RM50 kalo cuti 2 hari.
huhu.
ade sekali siap bil tepon dye kene potong lg.
dye...
 yg sentiasa tunaikan apa aku nak
xpenah lupekan aku kalo pegi  mana2
dye yg selalu bagi aku coklat
dye tahu coklat feveret aku
xpenah jemu.
sampai satu ketika
dye mula bg coklat kat org lain jugak selaen aku.
dan coklat yg dye beli bukan lagi coklat feveret aku.
dan mulalah episod sedih dalam persahabatan kami
kami mula menjauh
dan menjauh lagi...
sampai sekarang.
kita bukan lagi macam dulu.
bertegur yg amat jrg dan hanya sepatah dua.
dan 
aku tatau kenapa aku perlu ingat dye waktu ini.
i just miss u.

Wednesday, December 8, 2010

.pokok kaktus.

pokok kaktus..?
pernah tak rase mcm mana nak peluk pokok kaktus..?



urm...
mesti akan terasa sakitnya kan bila duri2 pokok kaktus kena kat badan...
pasti ade kesannya...
aku penah peluk pokok kaktus
ade la beberapa pokok kaktus yg pernah di peluk..uhuhu...
lebih dari satu kire beberapa la kn...ehehehee
urm..
sakit..mmg sakit...
mcm ni..?




byk duri2 yg kena kt badan dan terluka...
jd sbb apa ya aku peluk pokok kaktus..?
sebab aku x de pokok yg merimbun utk dipeluk...
yg merimbun mcm ni lah...



ok.itu saja.
sekian.
terima kasih.
...bye...