Sunday, April 18, 2010

.katakan dengan indah .


Ku katakan dengan indah,
dengan terbuka,
hati ku hampa
Sepertinya luka,
menghampirinya
Kau beri rasa,
yang berbeda,
mungkin ku salah,
mengartikannya,
yang ku rasa cinta
Tetapi hati ku,
selalu meninggikan mu,
terlalu meninggikan mu,
selalu meninggikan mu
Kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
Kau terangi jiwa ku, kau redupkan lagi
Kau hancurkan, hati ku, ‘tuk melihat mu
Tetapi hati ku,
selalu meninggikan mu,
terlalu meninggikan mu,
selalu meninggikan mu
Membuat ku terjatuh dan terjatuh lagi
Membuat ku merasakan yang t’lah terjadi
Semua yang terbaik dan yang terlewati
Semua yang terhenti tanpa ku akhiri

Tetapi hati ku,
selalu meninggikan mu,
terlalu meninggikan mu,
selalu meninggikan mu
Kau hancurkan hati ku, tak tertahan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
Kau terangi jiwa ku, kau redupkan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
(kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi)
(kau hancurkan hati ku, tuk melihat mu)
Kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
Ohhh… Hooo~oooo… Ooouu…
Melihatmu…

*rase cm tade gune pon post ni sbb org tu mesti x bce dah blog ni pas ni..*
*adakah mmg perlu kita melepaskan sesuatu sesudah mendapat sesuatu yg lain..??*
*sdey..urmmm..*

Saturday, April 10, 2010

-->takkan melupakanmu...

oh terindah, lagu yg terindah

sengaja aku cipta untukmu yg terindah
semoga dapat meluluhkan segala keraguan
semoga menghancurkan kerasnya batu prasangka

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah

aku tak ingin mengingkar janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yg membara

rebahlah kau di pelukku
lepaskan resahmu
bebaskan jiwamu
dari prasangka-prasangka burukmu
dari kerasnya batu curiga

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah

senyuman melati
sambutlah mentari
raihlah cintamu
hari ini

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah



tetibe tgh stdy pg2 ni terdengar lak lgu ni..cm besh.... xD

.cari pasal.

ana haziqah
ko mmg sengaja cari pasal kan
kan kan kan
uhuhuhu
x makan tghri
pastuh minum coffee
makan ske ati
sengaja cari pasal even da tau ade gastrik
pastuh
x tdo malam
tdo ske ati jek ble2
sdangkan ada exam
uh oh
apa yg berlaku dlm idup aku skang nih..?
aku pon x paham ape yg aku buat
jd....
huh!
x tau la!!!

bebel je pg2 nih!!x reti tdo ke aku nih..??