Wednesday, January 27, 2010

.hitam putih kehidupan.

aku mahukan kehidupan yg dulu
aku rindukan kehidupan yg dulu
aku mahu semuanya kembali kepada yg dulu
tak sanggup lagi mengharungi hari2 yg mendatang dgn cara sekarang
sangat terasa perubahannya
juga tidak sanggup menahanya
oh..apakah ini hitam putih kehidupan..??
yg terpaksa diharungi setiap insan..??
...hurm...
sesungguhnya aku sangat merindui kamoo semua
adakah kamoo x mengerti perasaan ini..??
bagaimanakah untuk mengurangkan rasa ini..??
ia semakin menghantui aku dari hari ke hari..
yg membuatkan aku semakin takut dengan kehidupan yg akan datang...
apakah nasib aku selepas ini..??
apakah yg akan terjadi esk..??
apakah yg akan terjadi 1 jam lg..??
sesungguhnya memikirkan arah kehidupan aku selepas ini sangat2 menakutkan
...uh...
hanya mampu mengeluh dan mengeluh lagi...
Ya Allah..bantulah hambamu yang lemah ini....


No comments: