Monday, January 4, 2010

apakah yang anda rasa sekiranya...

apakah yang anda rasa sekiranya anada seorang ketua
dan arahan anda sentiasa tidak dipedulikan serta dianggap remeh??
apakah perasaan anda..??
mesti marah, geram, kecewa dan sbgnya kan???
jadi....sama2lah kita menghormati ketua kita
aku mohon maaf kepada sesiapa yang pernah menjadi ketua aku tak kira dari segi apa pun
sekiranya aku ada melakukan kesalahan seperti diatas
sesungguhnya aku tiada kesedaran pada masa itu...
maafkanlah aku~

2 comments:

Jai said...

:) seorang pemimpin perlu terlebih dahulu menjadi seorang pengikut. to lead u must first be willing to be led.

insyaAllah klu pendekatan yg digunakn baik, org akan turut arahan kita kerana hormat. bukan kerana takut.

yadeinmya said...

betul gak 2..
hum..aku juga nak berterima kasih kat si boroi amy tuh yang telah menyedarkan aku tentang perkara ini...