Monday, December 20, 2010

.disaat aku mencintaimu.

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta..............



http://www.youtube.com/watch?v=VFhqvz8ssJo&feature=related

Saturday, December 11, 2010

.justmissumyfren.

tiba2...
teringat kenangan dolu2
teringat kat seseorg sebenarnyer
yg sgt baek dgn aku
DULU.
masa zaman muda2.ahaha
 slalu abeskan masa cuti dgn aku
abes kredit RM50 kalo cuti 2 hari.
huhu.
ade sekali siap bil tepon dye kene potong lg.
dye...
 yg sentiasa tunaikan apa aku nak
xpenah lupekan aku kalo pegi  mana2
dye yg selalu bagi aku coklat
dye tahu coklat feveret aku
xpenah jemu.
sampai satu ketika
dye mula bg coklat kat org lain jugak selaen aku.
dan coklat yg dye beli bukan lagi coklat feveret aku.
dan mulalah episod sedih dalam persahabatan kami
kami mula menjauh
dan menjauh lagi...
sampai sekarang.
kita bukan lagi macam dulu.
bertegur yg amat jrg dan hanya sepatah dua.
dan 
aku tatau kenapa aku perlu ingat dye waktu ini.
i just miss u.

Wednesday, December 8, 2010

.pokok kaktus.

pokok kaktus..?
pernah tak rase mcm mana nak peluk pokok kaktus..?



urm...
mesti akan terasa sakitnya kan bila duri2 pokok kaktus kena kat badan...
pasti ade kesannya...
aku penah peluk pokok kaktus
ade la beberapa pokok kaktus yg pernah di peluk..uhuhu...
lebih dari satu kire beberapa la kn...ehehehee
urm..
sakit..mmg sakit...
mcm ni..?




byk duri2 yg kena kt badan dan terluka...
jd sbb apa ya aku peluk pokok kaktus..?
sebab aku x de pokok yg merimbun utk dipeluk...
yg merimbun mcm ni lah...



ok.itu saja.
sekian.
terima kasih.
...bye...

Thursday, November 25, 2010

mimpikutakberertisendiri....

Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Monday, November 22, 2010

.come back.


semekommm...
fuh....fuh...fuhhh...(nk tiup sikit habuk yg dah menebal kat blog ni.da byk sarang dah pon.uhuhu)
da hampir sebulan da x update blog ni...da kurang rajen...
tiba2 hari ni jd rindu plak kat blog..tgh2 stdy teringt nak update..
so..here i come...uhuhu

tatau nak update apa pon sebenarnya...
saja2 nak update...
urmm...yeah...ade satu cerita baru2 nih...
aku ade dpt satu mcm wooden stick cm tuh(ala2 batang eskem tuh) yang bertulis..
tatau lah dpt dari sapa coz x tulis pon nama kat kayu tuh...
dan cara org tu bg pon dgn letak dlm pencil case aku...
so mmg aku x sedar la bila org tuh letak...
but im quite sure ni keje bdk2 KFK...
tp x kesah la sapa yg bg tuh..yg penting kata2 yg dye tulis...
kata2 tuh buat aku rasa org yg bagi ni tahu ttg cerita aku dan kisah hiudp terbaru aku..
uhuhu..

kata2 tersebut berbunyi :

"stuck in the single rut?stop feeling sorry for yourself and start believing in the power for self fullfiling prophecies! And it's not enough to just think in your mind taht you'll meet that special someone, say out loud to yourself. I am an attractive girl at least 10 times a day.You'll begin to see yourself as truly attractive and that positive vibes will automatically draw people to you! say it out loud gorgeous ! and smile!"

inilah kata2 tersebut.
nampak sgtlah org yg tulis ni sgt2 tahu kedudukan aku skrg kn..
and also know me well..
hurm...
anyway...kalo si pemberi ini baca post ni...
i just wanna to thank u..
coz gimme such advice...
actually..
i dont care if i am being single as long as im happy
and my  fmly n fren are wif me
but...
if there is someone really suitable for me...
i will accept him..
and i will wait till that day come....
and again..
....thank you....

okeh..abes cerita pasal wooden stick
now nak cerita pasal aku dpt award pulak..
wah..cm dpt award apa tah...
uhuhu
actually i just get this "one lovely blog award" dari penulis kisah si penyair jalanan...


thanx to sarahnazirah for this blog award.and i think im not going to give this award to anyone else.uhuhu.x terpikir je nak bg kat sapa pon.da lama x intai blog org.
ok.itu sahaja rasanya utk kali ini..
mahu smbg stdy untuk next paper..
gudluck kepada sesiapa yg juga sdg menghadapi final exam..
tak lupa gak kat adek2 yg nak amik SPM selasa ni..gudluck to uall especially to my little sister...
gudluck sis!
and lastly....
bye2!


Saturday, October 23, 2010

Jangan kecewakn orang yg mencintai kamu


1] Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya
hanya ada kamu satu-satunya.
2] Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap
menjadi impiannya.
3] Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu
merasa berat badan kamu sudah bertambah.
4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.
5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’,'Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, dan lain-lain
lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang
berbeza,bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.
6] Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon
untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.
7] Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu
sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.Dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat
bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.
8] Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa
pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya,berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau
tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.
9] Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia
ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.
10] Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon
untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.
11] Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan tanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan
mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.
12] Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi
baginya barang itu sangat istimewa.
13] Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung.
Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.
14] Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.
15] Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran
yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh
di mata, jauh di hati?’
16] Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.
17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau
mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.
18] Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika
kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.
19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!.
bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar
mana permintaan mu.
20].Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS
dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas
dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.
21] Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari
kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.
22] Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak
pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.
23] Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin
mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu,
kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

Wednesday, September 8, 2010

.time.

what day is it?
and in what month?
this clock never seemed so alive
i can't keep up and i can't back down
i've been losing so much time....

Tuesday, September 7, 2010

.salam untuk kekasih.

Di sebalik kalbu
Yang semakin layu
Terbenam rasa rindu
Terkunci suara hati
Tiada siapa tahu

Dimanakah kasih
Tak seperti dulu
Kata kau sayangkan ku
Benarkah itu

Walau kehadiranku hanyalah sementara
Bukan salahmu sayang kira kau jatuh cinta
Akan ku pergi jauh takkan kembali
Salam maaf permisi
Ku undur diri

Kini ku bersara
Dengan langkah baru
Menyisi luka ini
Kekasih... sekeras aku
Terhiris kerna kamu

Ku tinggalkan cinta
Kisah yang berlalu
Kisah kenangan kita
Hanya kau tahu

Walau kehadiranmu bagaikan menghiasi
Bukan caraku sayang harap engkau mengerti
Pemergianku ini tak ku relai
Salam maaf permisi
Ku undur diri


Wednesday, September 1, 2010

30 perkara perempuan tak sempat bg tau lelaki~


bnda nih aku bce kt fb dan rase cm betul jer...so..aku nk share dgn korg..

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).
4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!
6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.
9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.
11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.
13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.
14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.
16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!
18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.
19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.
20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.
21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!
22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.
23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.
24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.
25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.
26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..
27. Senjata wanita adalah airmata!!
28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.
29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...
30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

Tuesday, August 31, 2010

.myAll.

I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight
If it’s wrong to love you
Then my heart just won’t let me right
Cause I’ve drowned in you
And I won’t pull through
Without you by my side
I’d give my all to have
Just one more night with you
I’d risk my life to feel
Your body next to mine
Cause I can’t go on
Living in the memory of our song
I’d give my all for your love tonight
Baby can you feel me
Imagining I’m looking in your eyes
I can see you clearly
Vividly emblazoned in my mind
And yet you’re so far
Like a distant star
I’m wishing on tonight
I’d give my all to have
Just one more night with you
I’d risk my life to feel
Your body next to mine
Cause I can’t go on
Living in the memory of our song
I’d give my all for your love tonight
I’d give my all to have
Just one more night with you
I’d risk my life to feel
Your body next to mine
Cause I can’t go on
Living in the memory of our song
I’d give my all for your love tonight
Give my all for your love
Tonight



Monday, August 30, 2010

mari mengupdate!


okeyh..sangat lama x update blog nih..arini aku terasa sgt2 mahu update blog....rasa macam banyak sangat nak cerita coz dah lama x update dah...urm..nak kene buat list nih...nak mula dari mana yer...urm...lets start now..
1) iam single now...rasanyer dah hampir sebulan dah...tatau nak kate apa pasal nih...tp mgkn ni yang terbaik utk masa ni...masing2 pon sibok dan aku pon x rasa buleh bagi komitmen dalam masa begini...walaupon kadang2 tuh x dinafikanlahkan ade rasa rindu tuh..uhuhu..
dan
tidak dinafikan juge saya juge merasa jeles dgn mereka2 yg sedang aktif mencari pasangan dikala saya bersendirian kini...uhuhu..suda2...stop it anahaziqah!aku harap kamo0 semua bahagia...
2)dah pegi singapore utk 1st tyme nyer..ok la jugak..iam 1 of da organizer...penat jalan byk kat singapore..uhuhu...tp mengingatkan kembali apa yg mak ajar n selalu pesan dulu supaya jalan laju2...jgn buang masa jalan terkedek2..ehehe..ni aku dpt aplikasikan masa kat singapore tuh...disebabkan banyak jalan,penat dan panas aku pon x banyak sgt amik gambar masa tuh...agk nyesal tp masa tuh x larat kot..uhuhu
3)dah dua bulan dah x pakai apa2 produk kecantikan kat muka nih...nak menjaga muka pon x sempat sgt dah....muka dah jadi teruk dah dgn jerawat dan semakin itam..uhuhu..mak bsing gler bila tgk..
4)urm..mcm x cter lg kan pasal aku jatuh moto...ok.buat 1st tyme nyer aku jatuh moto...aku jatuh masa otw g kelab nak amik kamera utk amik grup photo ktho....so bile dah jatuh tuh terus blur tatau nk wat pe..thanx 2 sarah yg bw aku g pk masa tuh...bile dah sampai pk(pusat kesihatan) baru rasa sakit n nanges..baru pkir sapa nak ganti aku amik grup photo n etc..uhuhu..
then mntk tlg dgn pearjal utk gnti aku amik grup photo tuh...thx 2 him..thx gak kat ee n sarah yg byk tlg aku tyme tuh...urm...dlm 2 mggu lbh gak la kan tgn aku berbalut sbb luka jatuh moto tuh...sgt ssh idup masa tuh...sume bnda yg nak dibuat x perfect..sgt2 x berkemampuan...uhuhu..xmo cter byk lah...sdey lak bile teringt balik...and until now maseh ada parut kat tgn yg sgt menyerlah...dan sgt mencacatkan..uhuhu..dah tmbh la satu kekurangan diri ini...hopefully ilang lah jugak parut nih walaupon lmbt...







5)next..aku dah g praktikal melaka..best mmg best..tp rasa kehilangan jugak bila beberapa kwn baik aku kt kfk 2 x dpt join...nnt kalo ade masa upload gmbr lak yer..xsmpt2 nk proses gmbr2 nih..ehehe
6)urm..apa lagi yer..ok da join mtm...prgm yg sgt2 kurang komitmen dari aku...maafkan aku wahai semua ajk....aku tatau kenapa dgn aku masa itu...aku harap korg maafkan aku yer...dan mgkn aku da dpt balasan dgn kejadian jatuh moto ituh..uhuhu
7)hurm..ni masuk semester kedua aku sebagai majlis eksekutif kfk...sem ni agak mencabar bagi aku utk handle kerja2 ni semua dgn stdy..agak byk prgrm utk sem nih...tp aku akan cuba bg yg terbaik selagi aku pegang jwtn nih...dan aku harap dpt support dr semua ahli kfk...
8)aku dah lama x balik rumah...dari sebelum mula sem baru lg...sgt2 rindu rumah sekarang nih..rasanya x pernah lagi buat mcam ni sejak masuk utm...ni la plg lama x balik umah...uhuhuhu..gaya x balik2 umah mcm umah tuh jaoh kat perlis sana..walhal kat kota tinggi je pon...cepatlah cuti tiba...aku dah rindu adek2 n mak ayah nih..T_T




9)aku juga sgt2 merindui rumate2 ku di matrik dahulu...lama sudah x jumpa korg...bile kite buleh berjumpa nih...?




10)now..aku join konvo ke45...hopefully aku dpt buat yg terbaik kali nih...coz ni konvo terakhir utk aku kot...sbg pemantau juga aku juga harap semua ajk dapat berikan komitmen yang terbaik kepada konvo kali nih...kepada ajk2 baru...aku harap korg semua bersemangat dan akan join next2 konvo...gudluck semua!
11)dan sekarang juga aku sudah mula dan perlu utk memikirkan berkenaan report2 agm yg perlu aku setelkan..uhuhu..bile pkir2 byk gak tuh...hopefully i can handle it..nak buat mana yg sempat masa cuti nih...mntk2 byk la yg bule setel masa cuti...
12)urm...seterusnya..aku rasa aku rindu dgn kwn2 kfk aku yg dulu...rindukan seuasana yg dulu..saat2 kita selalu bersama...skrg semuanya dah berubah...mgkn perubahan masa dan komitmen yang menjadikan keadaan menjadi begini...mgkn juga ada salah aku...urm...susah utk dikatakan..tp sememangnya aku merindui saat2 itu...



















rasanya tu je lah yg mampu aku update utk masa nih..byk lg yg tertinggal dan x cite abesh...tp ni je yg termampu kot...x larat nak tulis dah nih..ehehe...harapnya aku akan ada masa lg utk update di masa hadapan..ngee~